Poslovanje

Organizaciona struktura:

1

Nabavka

2

Skladištenje

3

Prodaja

4

Distribucija

Sektor za razvoj i marketing

Cilj kojem teži Sektor za razvoj i marketing je da pre svega istraživanjem tržišta identifikuje nedostatke u pogledu snabdevenosti tržišta i obezbedi dostupnost najsavremenijih lekova našim građanima. Sektor za razvoj i marketing osnovan sredinom 2018. godine čini tim iskusnih profesionalaca, produkt menadžera i medicinskih saradnika koji se bave

prodajom i marketinškim aktivnostima za sopstvene proizvode iz grupe Rx, OTC i dijetetskih proizvoda

svim premarketinškim i marketinškim aktivnostima

registracijom i lanisiranjem proizvoda

stručnim promocijama za lekare i farmaceute

Sektor nabavke

Menadžeri nabavke svojim aktivnostima odgovorni su za:

komunikaciju sa dobavljačima u cilju postizanja što boljih uslova nabavke

realizaciju i praćenje ugovora sa dobavljačima

kreiranje planova nabavke u saradnji sa službom prodaje i finansija

analizu tržišta, kao i planiranje i sprovođenje akcija u saradnji sa službom prodaje

kontrolu i praćenje dobijenih knjižnih odobrenja

praćenje implementacije smernica GDP-a zajedno sa sektorom logistike,

sa ciljem ostvarivanja zajedničkih interesa i učvršćivanja partnerskih odnosa kako sa dobavljačima, tako i sa kupcima.

Sektor prodaje

Komercijalni tim naše veleprodaje čine menadžeri za ključne kupce,  komercijalni saradnici na terenu i referenti prodaje.

Svi članovi komercijalnog tima daju svoj doprinos ispunjavanju definisane misije, obavljanjem komercijalnih aktivnosti, koje uključuju:

Organizaciju, vođenje i kontrolu sektora komercijale

Proširivanje baze kupaca, pronalaženje novih ključnih kupaca

Analizu prodaje i strateško planiranje u cilju poboljšanja prodaje

Praćenje prometa i postizanje kvartalnih/godišnjih planova prodaje

Analiza svih planova i izveštaja sektora komercijale i izveštavanje rukovodilaca

Odgovornosti za naplatu

Kontinuirano praćenje trendova na tržištu i aktivnosti konkurencije

Kreiranje uslova prodaje i politike cena

Uzimajući u obzir sve navedeno, slobodni smo da ponudimo svojim klijentima kompletne informacije, vazane za ključne elemente saradnje a sve u cilju ostvarivanja obostranog benefita i zajednički postavljenih ciljeva.

Logistika

Sa ciljem poboljšanja kvaliteta naše usluge prema partnerima, posebna pažnja se posvećuje logističkim procesima, tehnologijama, rešenjima i zaposlenima koji svakodnevno sprovode niz složenih operacija propisanih standardima DDP.

Skladište

Vega d.o.o. raspolaže najsavremenijim distributivnim centrom sa 6500m2 skladišnog prostora koji je napravljen u skladu sa najvišim standardima DDP. Obezbeđena je maksimalna sigurnost i pouzdanost u postupcima manipulacije robom, kao i odgovarajući ambijentalni uslovi od 15-25 ˚C, odnosno u hladnom lancu na temperaturama od 2 do 8 ˚C.

Transport

Teritorijalnu pokrivenost u distribuciji Vega osigurava posedovanjem preko 50 sopstvenih vozila, opremljenih prema najvišim standardima sa mogućnošću praćenja temperaturnih uslova u svakom trenutku.

10.000.000 stavki se odvoji godišnje

30 minuta potrebno za obradu naloga

odvajanje ručnim terminalima

poluatomatska traka

3.000.000 km pređenih godišnje

IT sektor

Visokoobrazovani stručnjaci, vrhunski programeri, inženjeri i matematičari, čine Vegin IT sektor. Odgovorno radeći svoj posao, pre svega, ispunjavaju definisanu misiju i slede viziju kompanije.

Vegini IT stručnjaci prepoznaju i prate sve novine na IT tržištu i pokušavaju da iskoriste sve pogodnosti koje one donose, da ih efikasno iskoriste i primene u svojoj kompaniji, u cilju lakšeg rukovođenja, upravljanja i uspešnijeg poslovanja.

Visoko motivisani mladi stručnjaci vredno usvajaju nova znanja i fleksibilno razmišljaju. Osećaju snažnu sklonost prema rešavanju problema, rad svih sektora u kompaniji usklađuju sa zahtevima tržišta i ubrzanom razvoju informacionih tehnologija.

Dostignuća u oblasti informacionih i komunikacionih tehnologija svakim danom implementiraju u rad kompanije na pravi način.
Na taj način utiču na njen rast i razvoj. Od njihove spremnosti da pravovremeno reaguju i odgovore na sve zahteve, zavisi koliko organizacija održava korak na tržištu.